Sistemele de ticketing (control acces cu taxare) sunt unul din cele mai inovatoare si fiabile sisteme de control acces cu tichet sau tichet sezonier fapt ce le face perfecte pentru accesul in zonele de agrement gen: SPA, piscine publice, muzee, facilitati sportive sau centre de recreatie. Acesta poate fi adaptat la orice fel de reglementare a accesului care poate fi gestionat prin identificarea individuală a vizitatorilor. Întregul proces de servire, de la punctul de vânzare pina la contabilitate, fiecare din acestea sunt supravegheate, toate tranzacțiile sunt urmărite și transparente. Sistemul de ticketing poate deservi orice fel de instituție, unde se impune taxarea vizitatorilor pentru accesul in acestea sau la serviciile oferite.

Pe lângă controlul si configurarea accesului fizic, sistemul asigura, de asemenea, si urmarirea tranzacțiilor financiare si emiterea de taguri/bilete/bratari de acces. Aceste caracteristici asigura împreună controlul confortabil și prietenos al accesului atât pentru oaspeții cat si pentru personalul administrativ. Mai putin timp pentru operarea sistemului de acces inseamna mai mult timp pentru distractie – aceasta este preferința evidentă a oricarui client de oriunde. Soluția noastră este flexibilă și unica, cu o gama largă de echipamente hardware și extensii care dau valoare solutiei oferite.

Principiul sistemului

Cheia succesului asigurata de sistemul nostru este simplitatea utilizarii. Fiecare client/oaspete primeste cate un tag unic, la intrarea/receptia bazei de agrement care ii autorizeaza sa foloseasca vestiarul lor, toate serviciile pe care le-au achizitionat si orice credit obtinut la magazine sau baruri din incinta. Intrarea si iesirea din facilitate sunt echipate cu dispozitive mecanice de blocare, care asigura un control confortabil al accesului. Tagurile poate sa difere nu numai prin continutul lor digital dar si prin aspectul vizual pentru a putea identifica mai bine destinatia lor.

Identificatori

Tagurile pot fi simple, bilete de hartie nonrecilabile sau bratari RFID reciclabile, sau chiar inteligente cu memorie inscriptibila – sunt disponibile o gama larga de tehnologii, materiale si forme diferite.

Pentru a alege cea mai buna varianta de identificare trebuie luat in considerare functionalitatea si alti factori precum investitia initiala si amortizarea in timp.For the choice one must consider first the functions and then the other factors like initial investment and long term costs.

Tichetele din rola de hartie sunt pretiparite cu culorile si grafica care pot sa contina informatii personalizate ca : logo companie, poza, cupon, etc. Daca se alege varianta tagurilor RFID reutilizabile, sunt disponibile o mutime de variante precum: carduri, breloc de chei sau bratari RFID tip ceas, sau bratari simple (cu culori optionale si materiale pentru banda si carcasa).

Turnicheti si porti de acces

Scopul principal al accesului controlat electronic este sa asigure ca numai o singura persoana sa treaca prin acea poarta/acces in baza tagului valid. 


Terminale de informare – tip Info chiosc

Sistemul TicketControl® , asigura faptul ca facilitatea va fi utilizata doar de personalul validat si autorizat, functia de antipass back face imposibila utilizarea frauduloasa a tagurilor de acces valide. Nivelurile de securitate sunt diferite in functie de dimensiunile si cerintele facilitatii. Turnichetii de verticali de inaltime completa, pot sa opereze fara asistenta umana in totala securitate. Unde exista paza umana, turnichetii de semiinaltime tripod sunt recomandati. Toti turnichetii pot fi integrati cu sistemul de alarmare la incendiu pentru deblocare automata si evacuare rapida in caz de urgenta. Tagurile reutilizabile (bratari RFID) pot fi retinute la iesirea din facilitate prin intermediul unitatilor de colectare, care permit iesirea doar daca tagul a fost colectat de la client. Daca iesirea nu este permisa ( credit neachitat, etc), tagul va fi retunat doar dupa analiza motivului.

Aceste terminale afiseaza la cererea clientului, starea serviciilor achizitionate in functie de configurarea sistemului, exemplu: numarul dulapului de vestiar asignat, creditul disponibil pe bratara daca a fost setat initial, informatii despre consumatii si plata.

Dulapuri de vestiar controlate prin RFID

Dulapul de vestiar poate fi inchis si deschis cu aceleasi bratari RFID cu care se realizeaza si accesul in facilitate, disponibile intro gama larga de culori si forme. Tag-ul cel mai utilizat pe scară largă este bratara , care este confortabila de purtat pe brat, pentru ca este rezista mediului si apei – nu există grija cheilor traditionale care se pierd des. Incuietorile RFID de dulap sunt disponibile în varianta on-line sau offline. Pentru încuietorile offline, există un cititor RFID încorporat în fiecare incuietoare . Deoarece nu există nici o conexiune online între sistemul central și offline de blocare , toate informațiile relevante ( cum ar fi numărul vestiarul lui , etc ) sunt stocate in tag/bratara .

Încuietorile online, au conexiune la sistemul central , în acest fel deschiderea dulapului si informarea prin terminalele sunt folosite pentru deschiderea de dulapuri și de a furniza informații cu privire la numărul dulap , creditele disponibile , etc. Soluția on-line are unele avantaje în ceea ce privește costurile de operare ( nu este nevoie de schimbare a bateriei din incuietoarea dulapului) , și alte funcții suplimentare posibile ca urmare a designului online – dulapuri dedicate , deschiderea multiple dulap pentru curățare , jurnalele detaliate până la data, etc.

Software de administrare – TicketControl®

Sistemul are la baza un software central de administrare care asigura comunicatia cu perifericele hardware, permit accesul in facilitate pe baza drepturilor acordate din sistem, controleaza dulapurile din vestiare , turnichetii si portile de acces. Module inteligente de informare a managementului si administrare sunt implementate in aplicatie, care fac ca drepturile din software , setarile de baza sau alte date operarea corecta a sistemului. Modulul de administrare este responsabil pentru setarea tipurilor de tichete/bilete, drepturilor de acces, preturilor sau definirea zonelor. De asemenea informatii finaciare detaliate si statisticile accesului sunt disponibile pe intervale de timp diferite, caserii, usi, bilete, e.t.c pentru controlul clientilor si angajatilor.

Caserii

Pentru emiterea si reutilizarea bratarilor RFID, un cititor RFID desktop este necesar pentru identificarea si asignarea acestora in sistem. Pentru biletele de hartie, sunt necesare imprimante speciale pentru personalizare si tiparire. In plus fata de aceste taskuri , modulul de caserie administreaza inchiderea si deschiderea registrului de casa, numerarul din casa, schimbarea casierei, calculeaza restul si inregistreaza activitatea zilnica, statistice si rapoarte aferente.

Parametrii tehnici

Sistemul TicketControl® controleaza cu turnichetii, usile si portile de acces, etc, sau poate fi utilizat doar pentru caserie si scopuri administrative numai. Ruleaza pe sistemul de operare Microsoft Windows sau Linux. Datorita designului modular, poate sa fie usor extins prin functionalitate sau puncte suplimentare de acces, terminale de informare, caserii.

Beneficii

• Sistem complet integrat hardware si software
• Modul de casa
• Extindere ulterioara usoara si facila, integrarea cu alte sisteme software
• Administrarea schimbarii camerelor
• Incuietori de vestiare Offline sau Online
• Retinerea automata a tagurilor RFID la iesire
• Inregistrarea tuturor evenimentelor de acces ale clientilor si angajatilor
• Rapoarte si statistici actualizate
• Suport tehnic 24 de ore pe zi
• Interfatare cu sistemul de control acces hotelier, centralizarea serviciilor si a cheltuielilor per camera
• Interfata cu sisteme de supraveghere video
• Extindere si integrare cu sistemul de parcare automata – ParkControl®
• Dezvoltare flexibila in viitor

ROLLSOFT este partener cu firma Anteus – Ungaria pentru sistemul de control acces si ticketing TicketControl®. Anteus este cel mai mare integrator de sisteme de control acces si ticketing din Ungaria, tara cu o binecusnoscuta traditie in centre de SPA, fitness si bai termale.

ROLLSOFT va ofera consultanta gratuita in vederea alegerii solutiei tehnice si economice potrivite pentru sistemul de ticketing. Va rugam sa ne contactati pentru o analiza concreta si o prezentare live la sediul societatii a produselor ofertate.

CONTACT