Preturi si conditii privind suportul tehnic hardware si software la distanta (remote)
1. Licentele software gratuite incluse in kit-urile de Pontaj/Control Acces nu includ support tehnic pentru instalare si configurare.
2. Toate produsele distribuite sunt insotite de manuale de instalare, acestea se pot descarca si de pe pagina produsului de pe magazinul online www.rfidshop.ro.
3. Licentele software contra cost includ urmatoarele servicii pentru 2 ore remote:
- Instalare software pe PC-ul clientului prin acces remote
- Configurare software echipamente
- Adaugare si configurare usi controlate
- Inrolare de proba pentru maxim 5 utilizatori
- Profile de acces
- Configurarea standard parametrii de pontaj conform modelului de lucru al companiei
- Testare autentificare, inregistrare evenimente
- Training personal max 1 ora
4. Suport tehnic hardware si software remote (telefonic sau remote desktop) – 40 Euro + TVA/ ora, durata minima de suport taxata – 1 ora.
5. Scolarizare personal remote (telefonic sau remote desktop) 30 Euro + TVA/ ora, durata minima de suport taxata – 1 ora.
6. Suportul tehnic se asigura numai prin programare pe baza de tickete, astfel:
- Clientul completeaza formularul de suport
- Tichetul este analizat de departamentul tehnic si prioritizat. Clientul primeste in ziua respectiva prin e-mail programarea si estimarea ca durata a rezolvarii problemei semnalate.
- Clientul trebuie sa confirme prin raspuns la e-mail daca este de acord cu programarea si durata estimata, numai pe baza confirmarii se va efectua suportul tehnic.
- Clientul primeste un e-mail de informare privind programarea si conditiile de conectare remote
- Este efectuat suportul tehnic, se informeza pe e-mail durata suportului in baza caruia se emite si trimite factura aferenta cleintului
Cu ajutorul formularului de mai jos puteti inregistra un TICHET catre departamentul tehnic
Pentru acces remote va rugam sa porniti aplicatia TeamViewer Quick Support de AICI
*Suportul tehnic este asigurat pe sistemul de operare Windows